Heerlijk Eerlijk Heertje

De website van het genomineerde televisieprogramma.

Zien,horen,voelen laat ik het gewaarworden noemen.Zintuigen,sensoren,die aspecten van het zijnde,dat wat is,ontwerpen in het brein dat dan  terug projecteert in de ruimte,waar het brein vast stelt dat die aspecten bestaan.

Maar dan...pas op. Dan gaan we interpreteren,benoemen,taalkundig vermenselijken en voelen we ons thuis in datgene wat wij realiteit noemen. Hoe zie jij dat Ewald?

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Aan Nouki(N) Espresso op 4 maart 2011 of 12
Gelukkig is hij niet alleen en ik wel

Hierop reageren

Hierop reageren

'Dit is een groene kubus.'

Hierop reageren

Neen,oh neen (N) het is duidelijk een rood object,waarin gele kleuren te zien zijn in een foto achtig vlak.De rest is raden....een lampekap?
Dat rood een complementaire kleur groen heeft lijkt waar te zijn,maar dit rood heeft op het violet naast het zwarte kader duidelijk een blauw nabeeld.. Verder schijnt 90% van het bekende universum uit onbekende materie te bestaan.Materie? Zit dat ook in mijn organisme? Brrr. Donkere materie?

Hierop reageren

'Kaboutertjes zijn fantastisch!!!' - ?! ;-)

Hierop reageren

Hierop reageren

Hierop reageren

Hierop reageren

Jannis aan Marion,
Ja Koot iz good man.
Zal ik je t.z.t mijn nieuwe hersenspinsels voorleggen?

Zoals van ouds,uw liefh. Jannis
Maart reeds.crocussen bloeien alleen de allervroegste,winteraconiet,sneeuwklokjes(enorm uitgezaaid)
tulpen boven de grond en ook ik nog wel enigszins.Geen drank al meer dan 3 maanden.Alternatief: zelfgekweekte mshrooms. Veel milder dan Cannabis,maar nochtans heilig. 4 of 5 mrt 2010 .

Hierop reageren

PS aan Marion van Jannis
Die graancirkels is toch mensenwerk!!!!God is maar éénmaal op aarde nedergedaald.

Hierop reageren

RSS

Bezig met laden...

© 2010   Gemaakt door Redactie

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden